Хотел "Виталис", Пчелин

Януари месец имахме голямо желание да прекараме няколко дни, потопени в минерален басейн. Така започна търсенето за февруари. Оказа се, че много хора, като нас имат същото желание. Имахме две условия - басейнът да е минерален и да е в близост до София. Накрая си спомних, че преди година и малко бяхме правили тийм билдинг в едно хотелче на сравнително близо разстояние. Беше чистичко, басейнът бе външен и минерален, а и правеха страхотни панирани сиренца с боровинки.

Така направих резервация в хотел Виталис в Пчелински бани. Споделям мястото, защото ми се иска да разкажа за самия хотел и вие да прецените дали би бил подходящ за вас.

Пристигнахме вечерта към 19:30, след като Алина поспа в колата.

Дамата на рецепция бе изключително любезна и ни даде ключа от стаята.

Попитахме дали има халати за басейна и се оказа, че ползването на техен халат е 10 лв, като тези пари не се възстановяват.

Качихме се към стаята и веднага щом я отворихме ни лъхна миризма на цигари. Имахме чувството, че самите тапети се бяха пропили с миризмата. След като проветрявахме известно време по няколко пъти на следващия ден миризмата вече я нямаше. Затова предположихме, че хората преди нас са пушели вътре и не е било добре проветрено.

Самата идея на обзавеждането ми допада, тъй като е ретро стил, но пък мебелите в нашата стая бяха захабени, имаше пирони по столовете и както Никола се изрази - нечий чорапогащник или по-фина дреха ще отиде на кино.

thumbnail--1-

Силно впечатление ни направи чистотата, въпреки че цялото обзавеждане бе старичко или просто много използвано. Бях предупредена, че е правен ремонт и затова цените вече са по-високи, но в нашата стая определено не видях кое е реновирано.

Алина много се зарадва на всичко, особено на външния басейн.

Слязохме в ресторанта, стори ми се една идея по-светъл, откакто бях предния път. Не ми се стори нещо да е променено, като интериор. Настанихме се и поръчахме. В ресторанта бяхме към три-четири заети маси и предполагахме, че всичко ще ни бъде донесено сравнително бързо. Момчето, което обслужваше масите видимо нямаше опит и бе изключително притеснен. Само се извиняваше за закъсненията. След около 30 минути ни донесоха салата и картофки. Помнех от предния път, че картофките са мнооого вкусни. Така си и беше и сега. Алина си изяде всичко в чинията, което бе голяма изненада за нас.

За съжаление, поръчките се забравяха. Третият път, когато извикахме сервитьора той дойде толкова след това, че аз бях забравила, че искам да поръчам.
thumbnail--9-

Алина изяде десерта на няколко хапки.

Намери си приятелки, две сестри, и децата играха на воля.

По принцип в петък и събота има музикално оформление с певица. Певицата започва да пее към 20:30. В петък ни направи много хубаво впечатление.

Уви, Алина бе доста крива от недоспививане и се качихме да събираме сили за съботния ден.

На сутринта станахме и слязохме да закусим. Уви, в закуската нямаше промяна от предния път също. Бях разочарована, че предлагат чай в пластмасови чаши. Но пък като помолих за нормални чаши за чай не ми бе отказано.

Прясното мляко бе студено. Ако е имало възможност да се топли не сме били уведомени.

Нямаше кафе към закуската, нито сокове. Т. е. на бара имаше, но срещу заплащане. Иначе доматите и краставиците бяха изключително вкусни. Още вечерта от салатите ми направи впечатление за това колко са сладки.

Облякохме се с банските след закуска и се отправихме към вътрешния басейн. Бяхме решили да сме вътре, заради Алина, но щом отворихме вратата ни лъхна миризма на мухъл и запарено. Директно се отправихме към външния басейн. Алина много се радва. Цамбурка и подскача.
thumbnail--2-
thumbnail--4-

Дойдоха нейните приятелки от предната вечер и си поиграха още малко.

Видях една табела за щраусова ферма и разбрах от майката на момичетата, че в самата ферма продават и щраусови козметични продукти. Решихме да отидем след обедния сън на Алина.

След като събрахме водна топлина се отправихме на обяд с надеждата да не чакаме 40 минути за салати. За щастие, чакането бе по-малко, хапнахме и се отправихме да си поотпочинем.

Обаче Алина имаше други планове. Поизлежава се известно време, но не спа.

Затова се потеглихме към фермата.
thumbnail--16-
Алина бе впечатлена от големината на щраусите. Запозна се с Борис, Борил, Зоя, а пък нахрани Малинка. Поснимахме се, поразказаха ни разни истории за щраусите.
thumbnail--10-
thumbnail--11-
thumbnail--8-

Намерихме си щраусово перо за късмет и Алина хапна крем карамел от щраусово яйце. Бях впечатлена от това, че има кожени обувки от щраусова кожа, портмонета и чанти.
thumbnail--4--1
thumbnail--2--1

Прибрахме се в хотела и бързо се цопнахме в басейна. Там Алина се запозна със Софи и си обещаха да играят вечерта в ресторанта.

Отидохме малко по-рано в ресторанта, за да може да поръчаме и да ни донесат храната навреме. За наша изненада готвените ястия ни ги донесоха преди салатите.
thumbnail--3-
thumbnail--5--2

Все пак успяхме да се нахраним сравнително бързо на фона, че бяхме няколко души в ресторанта.

Това, което впоследствие разбрах е, че комплексът предлага три яденета с нощувка и реално голяма част от гостите бяха по този начин, което изискваше предварително приготвена храна за над 100 души и съответно изнесена навреме. И ето така се получава да се чака за една салата 30-40 минути.

Другото, което ми направи впечатление е, че певицата преди да е в ролята на певица бе в ролята на организатор и координатор на маси, подредби.. Навсякъде обясняваше, че за вечеря имат 120 гости и им е напечено. Бяха две сервитьорки и момичетата даваха всичко от себе си, но определено бе трудно само с тях.

Отделно въпросната дама фамилиарничеше с гостите. Тя дойде при хората, седнали зад нас с едно листче и с един троснат глас им каза “Виж това ли е менюто, за да го изкарвам! То е това, ама да видиш.” Хората след това коментираха, а ние бяхме… “Олеле”.

Алина не успя да познае новата й приятелка Софи без очила и шапка и като детето дойде при нея тя се стресна. След това обаче каква голяма игра падна.. Думи нямам да опиша тази радост. Толкова много играха и тичаха, че накрая Алина имаше болки във възглавничките на крачетата.
Децата искаха дръжки за коктейлите и отидох да помоля бармана да даде три, колкото бяха и децата. Отговорът на молбата ми бе, че той има много работа и да го оставя на мира.. Все пак ми даде дръжките и децата се радваха много.
Отделно певицата повтаряше на всички деца да спират да тичат и играят и да си сядат по масите. Принципно съм съгласна, че децата не бива да пречат, вървейки около масите и да смущават останалите клиенти, но в случая децата не пречеха на никого и си играеха на откритата част.

Започнаха хорАта, голяма част от хората станахме да танцуваме и беше изключително приятно и разтоварващо. Имаше една майка с по-малко момченце Митси, което игра с нас, а после се включи към играта на Алина и Софи.

Оставихме Алина да поиграе малко повече и късно се качихме към стаята.

На следващия ден закуската бе същата. Кольо бе споделил, че дамата на рецепция предния ден му е казала, че ако в деня на напускане няма хора за настаняване в нашата стая може да напуснем хотела малко по-късно, вместо в 11:00 в 12:00. Попитахме за нашата стая и ни бе съобщено, че може да поостанем. Нахлузихме банските, заподскачахме още малко в басейна и стегнахме багажа за към София.
thumbnail-3
thumbnail--7-
thumbnail--13-
thumbnail--5-
thumbnail--18-

На обратно минахме през Боровец и Самоков. Поспряхме малко в Самоков, хапнахме късен обяд и се отправихме към дома, като Алина заспа в колата блажено и изморено.
thumbnail-4
thumbnail--14-
thumbnail--15-
Та, моето мнение за обслужването в хотела е страхотно. Момичетата на рецепция са изключително любезни и мили, както и дамите, които почистват стаите.

Обаче обслужването в ресторанта е под всякаква критика. Има още какво много да се желае откъм взаимоотношения към госта/клиента. Според мен бяха вдигнали малко и цените в менюто. Но все пак първият път, когато аз бях бе преди година и малко.

Освен това си мисля, че за цената, която се плаща за нощувка /87 лв/ може да има повече удобства, като да не се плащат халатите за басейна, примерно, както и закуската да е малко по-богата.

Определено бих отишла отново, заради външния минерален басейн, но в никакъв случай преди персоналът на ресторанта да подобри отношението си към клиента.

Това е нашият личен опит с този хотел и ресторант.